Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2007 18:34 - мистерия е......любовта:))
Автор: takanaka Категория: Забавление   
Прочетен: 939 Коментари: 2 Гласове:
0




            МИСТЕРИЯ.....


всичко започна с един смс........
 Погледнах телефонът си , на него  светкаше смс от непознат номер
побързах да го отворя ,незнам защо винаги когато имам писмо от непознат
любопитсвото ,
 ме побърква.......
отворих го ,беше кратко и ясно.....
...."див секс...довечера???.
това не го очаквах от...непознат!
по тялото ми премина ...огън...беше толкова вълнуващио и странно в същото време незнаех от кой е писмото ,но като идея беше....жестоко,
мистериозно и адски.....щуро!
краката ми се подкосиха,незнаех какво да си мисля,но пък ужасно исках да върна отговор ,веднага и да разбера нещо повече...,за непознатият.
явно на лицето ми е била изписана тръпка,вълненине и задоволство,защото приятелките ми се скупчиха около мен и заразпитваха....какво става??
естествено типичното женско поведение,.......любопитно!
аз отговорих кратко и ясно каквото беше написано на смс-а,но не забравих да спомена ,че е от непознат номер....
   тогава, всички избухнахме в....смях. Заразглеждах номера ,мъчейки се да ми подскаже нещо....въртеше ми се  в главата ,кой може би е....,но тръпката беше по силна от....мен..И НАПРАВО МЕ ИЗГАРЯШЕ, веднага побързах да отговоря...
   див ,секс след .....час???
изпратих го и всички скупчени гледахме телефонът,и се забавлявахме като деца.....смеехме се....и почти написахме сценария за вечерта.....
.с бързината на F1....и звукаът от смяна на скорости(такъв беше звукът при пристигането на  смс)дойде отговорът....тръпка отново се разходи по тялото ми и ме .... загъделичка.
.......искам те ,сега...
след 10 минути излез и ме чакай....отпред!

Бузите ми пламнаха ....сърцето ми заби лудо....това беше човек който ме познаваше ,знаеше къде работя.....А аз изобщо незнаех какво да мисля,дори изобщо не мислех в този момент....Усещах само че всичко това ми харесва,защото този който го правеше имаше не по малко богато  въображение от моето и това ме..... провокираше...да изляза след 10 минути.....
усмирих за кратко ,тръпката ,която лазеше по тялото ми....помолих една клиентка за телефонът и и казах на най близката ми приятелка да позвъни на непознатият номер......
тя се обади ,потърси някакво момиче...а ,очите и изведнъж се опулиха...и останаха така ,докато не затвори телефона....
каза ,че е чула плътен, секси мъжки..глас....Но, глас ,който не е....чувала до сега.Това отново ни накара да се смеем,дори още по-силно,а в същото време стомахът ми се свиваше още повече..а сърцето ми още по лудо забиваше.....
тогава една приятелка ,смеейки се през сълзи каза.....
-ха ,сега да те видя ,
намери ли си майстора и ти.....
все щуротий правиш на другите и сега попадна в собственият си капан..
Аз ,също смеейки се....еуфорично ,отвърнах ,че излизам всеки момент....отпред,неможех да се скрия просто така или да изключа телефонът .Това не беше в стилът ми да зарежа нещата по средата....а и най интересното тепърва предстоеше....
разпуснах косата си....взех чантата си...и F1......пак проглуши.....атмосферата.
.......искам да те целувам
 ........искам да те докосвам
               ,чакам те,
..това вече качи адреналинът ми, и ме изстреля навън..а, след мен опашка от пощурели момичета.....който крещяха  неистово,но който изобщо не чувах  точно  в този момент........
усещах само еуфорията от...случващото се...
 усещах гъделичкащата тръпка да се...разхожда по тялото ми....и да разпалва...още по силно страстта.....
поогледах се на улицата , нямаше..нищо което да привлече вниманието ми
излязох отпред и..........
 усетих вятъра в косите ми.....огънят в очите ми....и лудостта в сърцето ми.....
тогава ,изведнаъж пред мен светнаха фарове,който ми намигнаха шеговито..и приканващо...
обърнах се ,назад и погледнах момичетата,който вече бяха притайли дъх и не издаваха никакъв звук.....очакваха ....случването.
колата застана ,пред мен ,но вече без никакви светлини....не познавах тази кола ,познах марката и но не я свързвах с никой и с нищо...Беше голям сребърен джип,с тъмни отвсякъде стъкла.
Вратата пред мен се открехна леко и очаквах да светне лампа ,за видя лицето....но това така и не стана......само щепнещ дрезгав глас ме прикани и каза......ИСКАМ ТЕ,СЕГА!
тогава се включи музиката....и чух  любима песен......

...http://www.youtube.com/watch?v=r4igbsU1kZc&mode=related&search


качих се ,без дори да се замислям....и затворих вратат зад....себе си
а след мен остана ....

                                .мистерия.....











Тагове:   мистерия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. luminous - ха!
07.08.2007 00:07
искам си финала ... любопитство :-)
песничката е страхотна!
поздрави!
цитирай
2. takanaka - . . . ХА ХАХ АХА А А. . . . . ФИНАЛЪТ Е. . . . ...
07.08.2007 00:18
...ХА ХАХ АХА А А.....ФИНАЛЪТ Е....МИСТЕРИЯ:))
НО ЗАВИСИ ,МОЖЕ И ДА ГО....СПОДЕЛЯ..:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: takanaka
Категория: Забавление
Прочетен: 352337
Постинги: 100
Коментари: 442
Гласове: 2892
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930