Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2008 12:10 - хазарт....
Автор: takanaka Категория: Забавление   
Прочетен: 1201 Коментари: 0 Гласове:
0



...........искаш??

и на теб ти се случва...понякога.....

искаш пак ..новото ,различното

полепващо в съзнанието ти ...и каращото те

да блуждаеш....

възбуждащо фантазията ти....

играещо си с....чувствата ти

образуващо ..гъдела по врата .....

сладосттта в стомаха ти.....

провокиращо,тъмната ти страна....

сутрин ....

вечер.....

помниш ли???

да ....очакваш

да се надяваш.....

да не обещаваш нищо

а ,да искаш....всичко....

да го търсиш,във всяко нещо

вплитайки копнежа си от спомени...

да те искат

и да те забравят непрекъснато.....

и пак да търсиш.....

да те блъскат

ти пак да се връщаш....

наказание....

присъда

или просто.....тишина.......

всеки път ,всичко

бавно потъваше.....

а ти не го докосна....дори.....

пропиляваше времето си в мислене....

сънунаше ненужни слова........

дори не ме потърси.....

не ме ....пожела.....

не се нуждаеше

от мен....

а аз те ....търсих

и не спирах......

наказваше ме........грубо

крещях ,измъчвах се ....дерях....

падах ,ставах ....не умирах.....

сълзите си...криех

......изгорях.....

сега не ме е ....страх.....

преминах аз през всичко......

и го преудолях......

а ти танцуваш с....чашата

омайва те тя, с мисъл за мен.....

страхуваш се да си признаеш......

НЕ ,ти НЕ си ....победен.....

а, само във.... мъничък плен......

....опитваш се да търсиш

.заместители,но аз ти казвах......

няма като мен......

празно е сега ,нали???

....празнината ,ще те ....задуши.......

побъркваш се от ....самота......

ЗАЩО???...ти сам си го ...избра......

заплахите ти .....не послушах,

че,............... ще съжалявам.....

омайваха ме с мисли......

и слънцето ....изгря........

стотици пъти

подавах ти.....ръка

ти ,СЯНКАТА ................ИЗБРА

И ПАК ....

ЗА ТЕБ ЩЕ ....

.ТРЪГНА ...............КЪМ КРАЯ НА СВЕТА......

КЪМ,НОВАТА И ЧИСТА

ЗЕМЯ-СИНЕВА....

.СЪС НОВО СЪРЦЕ

И НОВА ДУША



Тагове:   хазарт,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: takanaka
Категория: Забавление
Прочетен: 352418
Постинги: 100
Коментари: 442
Гласове: 2892
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930