Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2008 12:40 - .....ИМПУЛС...
Автор: takanaka Категория: Забавление   
Прочетен: 1311 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.11.2008 12:48


image

в механиката импулсът на едно тяло е произведено от неговата маса и скорост

в електрониката ИМПУЛСЪТ е кратковременен-напрежителен токов ,светлинен или радио сигнал

в човешката душа импулсът е нещото ,което

има скорост,маса,кратковременен-напреженителен токов мисловен сигнал........и просто трябва да му се,

довериш...........

(разбира се когато е положителен и емоционален ..ИМПУЛС

.....от няколко дни ..моят импулс,мира не ми дава...

набира огромна скорост,и постояннноми светка лампичката....

едно приятно напрежение...,усещам в душата си...

сутринта просто станах........и мусе предадох.......

с усмивка на лицето,отпуснах емоцията си......и товакоето исках данаправя от няколко дена

а сега веселите ми очи гледаха ръцете ми и се,.

наслаждаваха на гледката...........

нежните и ритмични движения на пръстите......

докосваха това,

така

приятно нещо в тях,от душата

ми струеше любов,която преливаше и се омсваше в........такта

движех ръцете си енергично,но с много нежност и топлина,

която

понякога забавяше движенията ми,премрежваше погледът ми а пръстите галеха и докосваха навсякъде.........

душата ми се изливаше презочите ,а пръстите предаваха събраната енергия и любов.......

толкова се отнесох..........че мислите ми бяха като отворена....книга....ререха се навсякъде

а немирните ми ръце,неможеха да спрат да галят и притискат....към дланите......

набъбваше пред очите ми,беше му приятно

топло ,нежно..............беше му хубаво..........

ръцете не искаха да спрат,но го оставих за

кратък момент,да поеме

въздух.....малко да си отпочине

исках само още мъничко да го погледам

седях и го гледах......безумно му се радвах

очите му се радваха.......излъчваше толкова-нежност

спокойствие и топлина.....исках да го пипна отновои само да го погаля.......преди да пристъпя към по нататъшни

импулсивни действия........

с върха на .......езикът си(който в моментът беше,много изострен и чувствителен)

лекичко го докосвах.....а той потъваше във

него...врязваше се като -остър нож....но не беше болезнено ....

беше приятно и за очите ми и за него......

само с връхчето ,бавно нежно и с цялото си старание,рисувах фигурки.........рисувах сърца.........луни....звезди......

изрисунах всичко.....навсякъде........

градусът се покачи.....,стана топло като в пещт

огнени кълба ,наискачаха и се замятаха,върху му

харесваше ми да го гледам......улавях импулсите му......

пулсираше и растеше със всяка изминала секунда.....

радосттта в очите ми и емоцията в сърцето ми нагорищиха още повече тялото ми..........

нямах търление да го усетя с устните си...който бяха зажадняли за допирът ,ароматът и усещането което ,щях да изпитам,

поглъщайки го...............................

 

...."Кехлибарени парчета се стопяват
в оранжево-кафява тишина.
Пожълтели, спомените оживяват
в бърбън с лед или вода...”
За
мен......студено бяло виноimageimageimage

за теб уйски с лед.....

и две кристални чаши........

отново и ....отново ,светът ни пламва със едно докосвоне.......

 

 

 

...ПП.това беше моята-рецепта за бухтички.....

сподели ми я един приятел......аз ппросто само я материализирах под въздействието на моят си......щур импулс........:)))))))

 





Тагове:   импулс,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: takanaka
Категория: Забавление
Прочетен: 352421
Постинги: 100
Коментари: 442
Гласове: 2892
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930